nesli-34 troit değerine baktır bi canım .. benim de dökülüyordu ilacı kullanalı çok çok azaldı bi de yaptığım bi formül var şu anda dökülmüyor 24. Haftadayım.. Otacı ısırgan otu adlı şampuanının içine çam terabentin yağı ve esansı damlatıyorum her yıkamadan önce çalkalayıp öyle kullandım hem de doğal bi ürün şampuan ben memnunum .. yağ ve esansı katmadan kullanıyorum şimdi yine faydası var bebek saçlarım bile çıkıyor çok çabuk uzuyor bi dene istersen.. ama tsh (troit) değerlerine baktır