38+0 haftalık hamileyim bugün çatı muayenesi oldum. Doktorum çok kolay olmasa da normal doğum yapabileceğimi söyledi. bebeğim 3400gram ve 49 cm bu hızla kilo almaya devam ederse 39.haftada doğumu biz baslatiriz bebeğin gelmesini beklemeyiz dedi. Sizce haftaya doğumu başlatmak ne kadar mantıklı yoksa 40haftayi beklemeye devam mı etmeliyiz?