Betull5353 yarın 32+0 oluyorum ve kontrolüm var, çalışabilir raporu alacağım hem de.En son 28 de gitmiştim çok merak ediyorum.Çantalarımı hazırladım, haziranın ikinci haftası sezaryen olacağım inşallah. Yattığım yerden kalkınca ağrım oluyor bikini bölgemde, hem de uzun bir süredir.Herhalde bebek ağırlaştıkça ağrı yapıyor diye düşünüyorum ama soracağım yarın doktora bazen çok fena ağrıyor çünkü başka da bir şikayetim çok şükür 🙏