Kızlar bir yarım edin . geçen hafta 5+5 ken doktora gittim kese göremedi alttanda üstten de .Bugun gittin 6+5 im gördü kese karından direkt ama bubkez de kalp atışı görmedi kese güzel dedi sonra ama kalp atışı için bayağı uğraştı alttan falan yoktu.
bu arada son adet tarihime göre 6+5 im
ama karından bakınca 6+1 vajşnal bakınca 6+3 çıktım . Bu haftadan sonra kalp atışı ve bebeğini gören var mı . Bebek oluşur mu 🙄🙄🙄🙄