asligkts Yelz_91 o yüzden çok heveslenmek istemedim daha kaçıncı haftam onu dahi bilmiyorum çok saçma Bi doktora denk geldim yarın hayırlısıyla öğrenicem inşaallah
Yelz_91 asligkts vajinal ultrasonla gördü doktorum.. 7.haftamda da kalp atımını duyduk …karından ultrasonla 9.haftamda da 2 kese göründü ancak bir kese dolu diğeri boştu.. vajinal ultrasonla bakılınca ikisininde dolu olduqu göründü
asligkts mavisimm ben daha kaçıncı haftam onu bilmiyorum doktor sağolsun baya ilgisizdi yarın doktora gidicem anca öyle öğrenirim
asligkts BusraDevlet83 sanırım öyle evet hayırlısı Rabbim ne nasip ettiyse o yeterki sağlıkla gelsin evlatlar 🤲🏻🥰
Canan_c asligkts bence de yok. Doktor derdi çünkü değerin çok yuksek ikiz olabilir diye. Hiç bişey demedi.
asligkts Canan_c doktorum bana şu kadarlık olmuş da demedi folikasit de ben söyledim de öyle yazdı öyle Bi doktora denk geldim malesef
Canan_c asligkts aa ole şey mi olur. Doktorun demesi lazım bebekle ilgili ne yapman gerekıor ne kullanman gerekıor. Bebek ne durumda. Doktordan yana şansınız yaver gitmemiş. İnşallah iyi bi doktor a denk gelirsniz
asligkts Canan_c herkesin memnun kaldığı Bi doktorumuz var burda yarın ona gidicem öğrenirim inşaallah yoksa bebeğim dile gelip konuşup anlatcak bana içerde olup biteni :))