beyzabali76 Haticebasyol43 Çarşamba günü kontrolüm var 1 buçuk aydır gitmiyordum ondan sonra heralde 2 haftada bir çağırır doğuma kadar sık sık giderim galiba ben sezeryan istiyorum çünkü 38-39 gibi olur diye düşünüyorum
beyzabali76 Haticebasyol43 ben kontrole gitmeyeli baya olduğu için gitmek istiyorum bakalım artık doktor bi daha ne zman çağırır çünkü malum olaylardan sık sık çağırmıyor
beyzabali76 Haticebasyol43 kesinlikle öyle ama napalim nasibimizde bu varmış benim ilk olduğu için bilmiyorum işte nasıl oluyor bundan sonrası için nst icin kaç haftada çağırır durumum iyi çok şükür ama arada bi kasılmalarım oluyor
Haticebasyol43 beyzabali76 benimde ya kasilmalar cok asagiya cok baski yapıyor enfeksiyon var bi yandan bel agrisi falan bide 1 yasinda oglum var sen düşün 🤦♀️
beyzabali76 Haticebasyol43 Allah 2 kat kolaylık versin sana insallah bel ağrısı bende yorulunca oluyor bugün biraz ev işi yaptım belime bıçak batıyor sanki
Haticebasyol43 beyzabali76 amin insallah cumlemize benim 22 haftadan beri bel agrim kasik agrim var malesef rabbim hepimize saglikli dogumlar nasip etsin 🤲