Kubra57 DiplomaliEvHanimi herşey güzel gittikten sonra bu zamanların en güzel en heycanlı zamanların olucak allah gönlüne göre versin 😊
Sevcan23 biradetponcik_57 bugün benimde adetim gecikti ve denedim fakat çıkmadı spreilim var birde biraz endişeliyim
biradetponcik_57 Sevcan23 bekleme süreci çok sıkıntılı benim gibi sabırsızlar için inşallah en doğru zamanda sağlıkla gelir bebiş rabbim her isteyene nasip etsin 🙏🏼
Milena20 Kubra57 selam kızlar benim 4+5 oldu bugün geçen hafta pazartesi beta 180 çıkmıştı bugün tekrar gittim beta 5309 çıktı doktora bir hafta daha bekleyeyim diyorum
Kubra57 Selam bende gittim Pazartesi test yapmadı ultrasondan baktı kese oluşmaya başlamış dedi 10 gün sonra tekrar çağırdı
Semiha89 Kubra57 merhaba hepinize hamileliğiniz hayırlı olsun. Güzel birduygu hamilelik ama bir o kadar da uzun ve sabırlı olunması gereken bir yol…Allah hepinize kolaylık versin. Ben 31 hf dogum yaptım. Darısı sizlere inşallah…
Anne_adayi123 Merhaba bende 7 haftalık hamileyim. Kahve rengi alıntı gelmesi normal mı baya korktum lütfen cevap verir misinizz❣