Evet kızlar burdan sürekli çatı muayenesi postlarnı okuyup duruyordum 37+4 de ilk çatı muayenemi oldum ve hiç korkulduğu gibi değildi sadece 10 Saniye sürdü acısı ve hemen geçti. Hiç anlamadım beni doğumhanede önce nstye soktular sonra da çatala muayeneye odaya hemşire girdi girer girmez nolduğunu anlamadım bana kendini rahat bırak dedi ve elini direk içeri soktu. Açılmam yoktu ve şunu özellikle belirteyim kan vermekten ve iğne yemekten aşırı derecede korkan biriyim çok şükür ki çatım müsaitmiş bakalım ilerleyen günlerde bizi neler bekliyor🤗