Yıldızlıyı bilmem ama karadenize gidiyorum. Hülya hanıma. Mükemmel bir doktor. Ve aşırı güler yüzlü. Yıldızlı da doğum yapan bir arkadaşım var bir sıkıntı yaşamamış. Sadece bebeği 3 dakika vermişler kucağına hemen almışlar sonra. Bir o konuda şikayetçiydi.