Kalp 8+5 2. Hamilelik hiç bir sıkıntı yok çok şükür. İlk hamileliğimde bende sizin gibiydim sürekli diken üstünde acaba bi sıkıntı mı var yaşıyor mu acaba hep bi acabalar . Ama inanın kendinizi yıpratmaktan başka bişey değilmiş. 2. Hamileliğimde bunu daha iyi anlıyorum. Şimdi hiç takmıyorum çünkü herşey Rabbimin elinde biliyorum