Benimde 31 haftalık tek yumurta ikizleri ilk 4+3 doktora gittiğimde sadece keseyi görmüştü da ki 8 hafta da kalp atışını dinlemeye gittiğimde ikiz olduklarını öğrendim evet gerçekten çok güzel bir duygu ama zaman ilerledikçe çok fazla agirlasiyorsun ve tuvaletle aranda bir bağ olusuyo tek yapabildigin aktivite😊😊