Esraaydn21 arkadaslar cok sukur bende dogurdum zaman nasl gectı ınsan anlamıyor bile :)) cok sukur .. merak ettınız bısey varsaa genel anestezyle sezeryan oldum herseyı seve seve tum ayrıntılarıyla anlatablırımmm ☺️
Arapgelin Esraaydn21 çok geçmiş olsun🤲🏻 Gözünüz Aydın Allah size bağışlasın hayırlı evlat olsun inşallah 🤲🏻 Bişey hissettin mi,çok ağrın oldumu uyanınca, bide bebişi hemen emzirebildin mi ? ☺️
Esraaydn21 Arapgelin sagol canım allah razı olsun darısı basına. valla cektım ağrı ıkı saat. ıkı saat sonra sadece adet sancııs gibi bısey oluyo oda ıkı gune gecıuo. ben hemen kalktım tvlete yatarken agrın olmuyo kalkerken acıyor bıraz ama oda anlık bıseu.. ılk uyandımda cok agrıdı ama ılk 10 dk kotuydu :)
Esraaydn21 Arapgelin emzırmede evet emzırdım merak etme süt gelıyor zaten hemsıreler bı sekılde halledıyo skıyo falan gelıyo sut :)