perihankrkya Kizçeler sağlık ocagindan geliyorum tansiyonum 10 hep düşük çıkıyor 25+4 um bebiş karnımda hic durmuyor kac gundur ve rahmim ağrıyor doktorum normal dir ağrı korkma dedi ama benim gibi olan var mı ?
Aydanaydn perihankrkya tansiyonum benimde 10 çıkıyo hep doktor hep normal diyor şuan sizden duydum normal olmadığını🙈 10-6 11-5 falan çıkıo benimki
K16O26 Benimde arada agrim oluyo sanirim bebek buyudugu icin oluyo 25+3 um bende tansiyonum benimde o civarda ama doktorum yuksek tansiyon skinti dedi dusuk icin oyle bsey demedi
perihankrkya K16O26 galiba. Cnm ama insan da bi tedirgin oluyor bisey oldumu ki diye. Allah herkese sağlıklı huzurlu doğum versin inşallah
perihankrkya Aydanaydn benimde düşük çıkıyor cnm hep tansiyonuma bisey demiyorum hep aynı oluyor sadece korktuğum rahmimin üstü agrimasi doktor da korkmana gerek falan filan dedi ama ne bileyim kafam karıştı artik😊 bisey olmasın da katlanırım ben