0619 Kızlar biz kütahya tavsanliya atandık, tavsanlida büyük bir doktor eksikliği var sıra bulamıyorsun merkeze kütahyaya da sürekli gidemiyorum, doğumu kutahyada yapan annelerimiz var mi
HilalG 0619 Ben Anadolu Hastanesi’nde Kutan Bey’e gidiyorum Gayette memnunum daha 14 haftalığın ama böyle giderse doğumu mu orada yaparım😊
mervealtinipek41 Canım ben kutahyadan taşındım ama doktorum park hayat hastaesindeki ebru hanımda çok memnundum
0619 mervealtinipek41 park hayat hastanesi nasıl donanımlı mi iyi mi daha hiç özel hastane araştırmadım, özellerde bebek yoğun bakım olmuyor çoğunda diye
0619 HilalG nasıl muayene ücretleri, bende özelden yana tercihim ama hastane donanımı , imkanı da önemli tabi sizde yenisiniz daha bende 12 haftaligim 😊
HilalG 0619 Ben çok memnunum ilgi olarak ilk baş da kutana gitmiştim ama yasin beyi de çok öneriyorlar onu da tavsiye edebilirim şuan hastahane de de bi sıkıntı yok bildiğim kadarıyla 80 lira muayene 🤗
0619 HilalG sizden sonra bakayım bir dedim siteye girdim yorumlar fena , halk baya şikayetçi ya bakalım biz napiyoruz
Kubraeskubra Bende pandemiden önce Anadolu da yasin beye gitmiştim o da iyi ama Anadolu kalabalık olduğu için daha sonrasında ebru hanıma gitmeye başladım