Canım eğer hiç makarna, pilav,tatlı, unlu mamuller(kepek ekmeği, çavdar ekmeği vs), günde 1 kereden fazla meyve tüketmiyorsan şeker yüklemesi çoook aşırı sağlıksız çünkü 1 dilim baklava eş değer geliyor verdikleri glikoz. Ama eğer yüklemeyi yaptırmazsan, ilerleyen dönemde burada özellikle çok anne gördüm şekerden dolayı bebekte gelişim geriliği olan, ya da çok önde gittiği için erken doğuma neden olan, Allah korusun bebek kayıplarınada neden olabilir bu şeker illeti. Önceki postlara bakarsan eğer keşke yaptırsaydım diyen çok anne görceksin. Ülkeye şeker yüklemesi zararlı algısını karatay soktu kendisini çok severim kitaplarınıda aldım okudum söyledikleri genel olarak mantıklı ama hamilelik için söyledikleri mantıklı değil çünkü gizli şekerin varsa bunu yükleme yaptırmadan bilemezsin bu da hem seni hem evladını riske atar bence bu konu üzerinde yeterli araştırmanı yap ama çoğu avrupa ülkesi de bunu yaptırıyor zorunlu olarak sadece türkiyeye özgü birşey değil hani