Çok şükür banada doğum hikayemi paylaşmak nasip oldu kizlar 💝 29.03.2018 de 41.haftamızı bitirmiştik doktor kontrolumuz vardı doktor direk yatış verdi zaten🙄 Saat 11:35 yatışım yapildı sadece 1 cm açıklıgim ve nst de sancim çıkıyordu saat aksam 20.00 civarina kadar nst bağlı şekilde sancilarım takip edildi ilk dogum ve ilk gebelik oldugu için rahim agzım da hiç yumuşama yoktu 21.00 de rahim yumusaması için ilaç verildi ondan sonra artik ara ara sancılarım ve kasılmalarım baslamıştı ben çok seviniyorum tabi😅😅😂 sancılar sadece bu kadar mı diye😂😂 ebe kontrol ettiginde 2 cm olmuştu acıklıgım 😑 ole öle saat gece 23.00 kadar cektim o sancıları ebe kontol ettiginde açıklıgım 3 olmuştu ve rahim agzımda yumusama baya olmuş hemen suni sancı verildi 😏 Ilk baslarda fazla bisi fark etmedim Sancılar şiddetlenince ebe tekrar muane edince 4 cm açiklıgım oldugunu gördü ebe bana bole giderse 1.2 gün kalırsın dedi😑😑 o an şok oldum Allaha bol bol dua ettim ❤ Daha sonra sancılar çok ama çok şiddetlendi ara ara gelip giden sancılardı ama şiddeti daka başına daha şiddetlenmişti saate bakınca 03:35 civarıydı dayanamadım ebeyi çagırdım veee 😍😍 muane edince tam 8 cm açıklıgım oldugu gördü😂😂 ebe bile şok oldu maşallah falan dedi🤗🤗 muane sırasinda ebe sayesinde 9 cm ulaştık ve ebe hadi dogumhaneye gidiyoruz dedi🤗 çatala gectigimde igne yapildı kesi için ıkınmamı söylediler ve 3.ıkınmamda saat 03.49 da kızımın o huzur veren sesini duydum 2.720 gr 51 cm oldu kızım inanın kızlar dogumhanede hiçbir acı vs bişi cekmedim o agrısından mı iğneden midir bilemedim ama 😊 Neyse kızımın elbiselerini giydirdiler dikişlerimi halledettikten sonra ailemizle görüşmeye gittik hemen daha sonra odaya alindik 24 saat hastanede kaldıktan sonra eve geldik bugun 12.günumüz çok şukür hiçbir sorun sikıntımız yok elinizden geldince normal dogum yapmaya çalışın kızlar herşeyin zorlugu vardır ama hemen toparlanıyosunuz 💕💕 Raabbim hepinizin yardımcısı olsun bebeklerinizi sag salim kucagınıza alırsınız insallah👐👐💕