sumosgoksu Merhaba hanımlar 6 nisan adet tarihim 15 nisandan beri korunmasız deniyoruz adete 5 gün var test yaptim Çok çok çok silik çizgi ama daha önce çok yanıldım yarın sabah yine yapsam çıkar mı ki
Zehra333 sumosgoksu kuzucum benim de adetim 7 nisanda başladı su an 6 gün var az önce yaptım negatif inşallah sende çıkar
Erdeminannesi0219 sumosgoksu benim ilk gebeliğimde 5 gün gecikmişti erken gebelik testlerinden almıştım ona ragmen çok silik çıkmıştı. Geç döllenmeden kaynaklıydı. Sende acele etme derim adetin geçsin öyle dene strese sokma böyle kendini . Rabbim inşallah hayırlı zamanda hayırlı evlatlar nasip eder 🤲🏻
Deletedmom388 sumosgoksu İnş gebelik vardır canım ama bugün yaptıysan biraz bekle 2 gün sonra yap hamilelik varsa o çizgi koyulaşır🤲🏻😊
sumosgoksu Zehra333 inş canım allah hepimize nasip etsin yarın yine yapicam bakalım yine ayni olursa yoktur
Zehra333 sumosgoksu ben yaptım böyle çıktı https://hizliresim.com/tiVKPh https://hizliresim.com/7BzxhK
TugceTok06 sumosgoksu o ucuz testlerde adetiniz geçiktigi zaman velli olur gebelik genelde erken gevelik testi almanızı öneririm ama bence adetinizi bekleyin ondan sonra deneyin daha garanti.
Ozlemzeynep Zehra333 canım kuruma çizgisine hiç benzemiyor baya belirgin adete kaç gün var ovulasyon takip ettin mi 😍🤲🏻
Zehra333 Gizemnaz_ kuruma çizgisi gibi ama . İlk 10 dakka negatifti markete gittim geldim böyle olmuş
Zeynepsengl Bende 6 gün önce yaptım silik çizgi çıktı 2 gün sonra biraz daha görünür silik çıktı pozitifti 2 gün sonra tekrar yap
ayse1205 Zehra333 ben o kadar yaptım hiç kuruma çizgisi falan olmadı yani ne bileyim sanki sen hamile gibisin teste göre
DilayS sumosgoksu bende adetime 6 gun kala yaptm bebek istiyordum coook silik bi cizgi cikti hatta beynim benle oyunmu oynuo fln demistim o kdr silikti sonra bi tane daha yaptm oda silik ama şuan hamileyim 12 hftalk
Nur-94 sumosgoksu bende adetime 6 gun kala test yapmistim cok silik cikmisti neredeyse cizgi yok gibiydi suan 32 haftalik hamileyim 🤗
DilayS sumosgoksu inşallah inşalalh güzel haberlerini alırız inşallah isteyen herkesin güzel haberleirni aliriz
gunesveguney sumosgoksu canim belirtin var miii? Bide aksam mi yaptin testi ilk idrarla dene 2 gun sonrs frlan daha net cikar belki