denizsn geçen gün 4 eczane gezip öyle bulduk , kesinlikle muadilini almayın hiç bir ilacın, muadillerde orjinal ilaçtaki etken maddesi muadilde birebir aynısı asla olmaz , şöyle söyliyim oksaparda etken madde %90 varsa muadilinde %60 ancak vardır. Buda almanız gereken dozdan azını alıyor olmanız demek. Eczacılar o ilaç şirketleriyle para karşılığı anlaşma yaptıkları için birebir aynı diyorlar. Anca bilmeyenleri kandırırlar . Bunu kimyager ve ilaç sektöründe çalışmış biri olarak yazıyorum. Almayın