Kızlar gecen pazar bi damla kan geldi gittim hemen ultrasonda görmedi kan verdim 1250 çıktı bu değerde görünmez zaten Dedi progestan verdi. 1 hafta geçti dün akşam iftardan sonra abdest almaya gittim baktım yeniden koyu kahverengi leke geldi kasımda dusuk yapmıştım bu zamanlarda yine o samanda lekeyle başladı Ama o zaman progestan kullanmamıştım gitmemiştim. Bugün tine geliyor az ama beni korkutuyor dün camur gibi geldi az akıntının koyu kahverengi kokusuz agrım yok cok şükür yarın gidicem doktora sizce korkmalımıyım böyle lekelenmeler gören oldu mu ? Yerleşme de görmüştüm yerleşme değil bu 😔. Cok korkuyorum yine bişey olacak diye 😔😔