Kızlar merhaba. İlk önce bebeğim sağlıklı olduğu için çok mutluyum binlerce kez şükür. Ama birşey sormak istiyorum bugün doktor a gittim 12+5 haftalığım bebeğin kız dedi bu daha sonra değişiklik gösterir mi acaba cok merak ediyorm ve dogruyu söylemek gerekirse erkek bebek bekliyordum ben biraz değişik oldum kız duyunca cevaplar mısınız lütfen 🙏🏼