Oğlumda 29. Haftada çok silik pembe bir kanamam olmuştu dr a söyleme gereği duydum normalde basit bir şey olarak algılamıştım hemen gelip kan uyuşmazlık iğnemin vurulması gerektiğini söyledi vuruldum da ama doğumdakine sanki 2. Devlet karşılamıyor diye para verdiğimizi hatırlıyorum