Papatyaa Kızlar göbeğim aşırı tuylendi 22 haftadayım haftaya Ayrıntılı Ya gireceğim ama utanıyorum ağda yaşamını esim ve çevremdekiler yapma çoğalır diyo ama rahat değilim 😔 sizde durum nasıl??
NeslihanPiaAbac Papatyaa evet çoğalır doğumdan sonra dökülüyor diyorlar.Onda utanacak ne var yahu boşverin.Ben hiç umursamıyorum şahsen gebeyim hormonlarım tavan yani çok normal,eşinizi dinlwyin derim🙂
Minnosunannesi Papatyaa o haftalarda çoğalıyo sonra duruyor. Ben jiletle bile aldım utanıp nolcak bilmiyorum ama sonradan öğrendimki dökülüyormuş
Aysenn Malesef bende de oldu 😑 Eğer rahatsız oluyorsan ağda yapabilirsin bence. Ben ağda bantlarından kullanıyorum. Biraz belirginlestikce alıyorum. Bu yöntem azaltan bir yöntem sonuçta. Cogaltacagini düşünmüyorum. Yani inşallah 😊