Emelaras benim yüzde değil de vücutta oldu birşey kullanmıyorum doğumdan sonra geçiyormuş çünkü yani öyle diyorlar umarım geçiyordur😅ama doğal olarak karbonat ve aloe vera kullanıyorum onun bir zararı da yok zaten aloe vera leke azaltıyor diye okumuştum hamilelik lekesi için