Smskr0000 valla ben 23 nisan da gittim canım ikili test için ultrason da ense kalınlığına falan baktı doktor bezelyemin erkek olduğunu söyledi😍ama hala alışveriş yapmadım 1 ay sonra kontrolüm var orda da aynı şeyi söylerse alışveriş yapıcam inşallah😊👼🏻