deletedmom211
Hayır tabiki de bişey olmamıştır aklına kötü şeyler getirme .. ben o dönemler de neler neler yaşadım sinirden ağlama krizlerine giriyor ve bi türlü susturamıyordum kendimi ama şükür bişey olmadı.. hamilelikte hormonların da etkisiyle hemen hemen herkes benzer şeyleri yaşıyor .. sakin olmaya çalış ve vaktin varsa öyle durumlar da uyu biraz çok faydası oluyor