Ben 9 haftalık gebeyim 5.haftada başladı kusmalarım. Bulantı ilacı kullanınca günde 2 kereye indi, sokağa çıkma yasağında ilacım bitti 2 gün bekleyeyim dedim hastanelik oldum.. su bile durmuyor midemde ilaçsız. Bana söylenen tavsiyeler hiç işe yaramadı (çubuk kraker vs) sadece yulaflı yoğurt, tost falan yiyebiliyorum. Bi nebze iyi gelen şey az az ve sık sık yemek. O yüzden acıkmayı da beklemeden sık sık atıştır..