Selam arkadaşlar. 22+3 haftalık gebeyim. Gece yatmadan önce iki adet prilam içmeme rağmen hala kusuyorum. Sadece bulantı olsa razıyım. Bulantı mutlaka kusmaya çeviriyor ve bütün günüm mahvoluyor. İştahsızlık susuzluk yetti artık canıma😞 Acaba gebelik dışı bir problem mi diye korkmaya başladım. Doktor randevuma 15 gün var mutlaka soracağım. Başına gelen var mı bu durum?