bogurtlenim XXXX2121 Bende Henüz bulamadimm 🤷♀️ Eylül Hüma cok aklima yatiyor gibi ama babamızda cok zor begendigi icin netlestiremedik 😆🤷♀️
Gulsah4241 XXXX2121 kızımın adı Ebrar Asya şimdi ikinci kızıma hamileyim Berrak Alya yada Berra Alya diye düşündüm ama eşime beğendiremiyorum malesef ☺
ilkbahar bogurtlenim güzelmiş, Eylülde mi doğcak ☺️ benim eşim de hem bulmuyor hem bulduklarımı beğenmiyo bizimki erkek 😵 o ne koyarsa koysun artık karışmıcam diyorum 😵😃
bogurtlenim ilkbahar Evet eylulde dogacak oyle gozukuyor bir degisiklik olmazsa 😃🤷♀️ Benimkide ayni birtek eylulu begendi simdiye dek 😃
selin4141 Kızım olsaydı Masal koyacaktik fakat oğlum oluyor yinede sana öneride bulunayım : Melodi, yağmur,Liya,Alya, İkra, duru , eliz 😇
Yasemin00 Ben NİDA koyucam 2 aylıktım bu ismi buldugumuzda 😁26+2 yim hala aynı isim zaten artık degişmez kapı süsümüde yaptım mevlüt süsümüde hazırladım.alıştık artık bu isme 😍☺
ilkbahar bogurtlenim sağlıkla gelsin inşallah 🙂🙂 ben de Eylülde doğdum çocuğumun da eylülde doğmasını isterdim ama nasip..😃