Merhaba herturlu çileyi çeken güçlü kadınlar.. doğum olayını yaşadım ya bundan zor mucize birşey yokmuş ..kadınlar da dünyanın butun derdini yükünü çeken varlıklar..Belki acı eşiği çok düşük olan ben böyle hissediyorum..Gelelim meseleye ,😁
24 Nisan cuma günü bı gariplik hissetmiştim kendimde eşim gece vardiyasinda olduğu için annemlere kalmaya gitmiştim..sahura kalktık oruç tutamicaktim çünkü sürekli kan şekerim düşüyordu gebelikte ..sahurdan sonra uzandım kendi kendine bir sıvı geldi benden .. tuvalete gittim karnımdaki baskıdan idrar kaçırdım heralde dedim 39+2 olmuştuk iyice ağırlaşmıştim çünkü.. öylece uyudum sabah 9:30 gibi tekrar bişey aktı tuvalete koştum daha fazla su bu sefer kahverengi sümüksü akıntı ve de kan pıhtısı gelmişti nişanim suyum birlikte gelmiş..anneme söyledim gösterdim hemen hastaneye gitmemiz lazım dedi doğum baslicak 😢 ben de korku heyecan.. sokağa çıkma yasağı var Ramazan ayının ilk günü herkes aç oruç , virüs belası …bunca zorluğun içinde biz doğuma ..doktorumu aradım benim suyum geldi hastanedeyim dedim doğumhaneye çık ebeler ilgilensin ben doğumuna gelicem dedi.Ciktik annem ben eşim başka yasak.. eşim de güvenlik görevlisi olduğu için güvenlik kıyafetiyle dolaştı bişey demediler..ebe beni muayeneye aldı orda başladı acı..sizi korkutmak istemem herkes farklı yaşar bu olayı bünyesine kaderine göre..ebem tatlı dilli psikolog gibi yaklaştı çok iyiydi Allahim ondan razı olsun bin kere onun telkinleriyle normal doğumu başarabildik..neyse muayenede başı çok yukarda bebeğin dedi suyun gelmiş eve gönderemem sancin da yok 0 sancı suni sanciyla vericez dedi..nts de 0 sancı ama şu geldiği için 24 saat içinde doğum olması lazım bebek için risk..suni sancı geldi kaçış yok güçlü ol kızın için başaracaksın dedim😢 sancılar başladı 0 dan 80 e çıkıyordu ebem arada gelip kontrol ediyordu olumlu telkinler söyleyerek ..normal dogurtcaz seni sen yapacaksın dedi yardım et bize dedi.. açıklığim gittiğimizde sadece 1cm di suni sanciyi biraz çektim ebem geldi 2olmus dedi 5 saat sonra üzüldüm korktum eliyle açtı iyice içeri soktu bağırdım ama iyiki öyle yaptı yarım saat sonra 3.5 cm oldu sancilara dayanacak gücüm kalmadı yatağın demirlerin sıktım annemin elini ah oy Allah diye diye dua ede ede annemle ağladık çaresiz kaldık yalnızız kimse gelemiyor yasak var eşim de aşağıda ağlıyor ..ebeme dedim ben bittim artık dayanamıyorum açıklığa bakayım dedi 5 cm olmuş çok sevindik hadi bak yolu yariladik dedi sabret az kaldı bir de kan şekerim tansiyonum düşmesin diye meyve suyu ayran içiyorum 3 kutu içtim nerdeyse doktorum da izinli ebemle iletişim halindeler sürekli uzaktan takip etti yönlendirdi ondan da Allahim razı olsun ..ebem halimi gördü bayilicam gücüm bitti sancılar ölüm gibi .. epidural istedim yapicaz şimdi dedi anestezi odasına aldılar katater takıldı ona da aşırı tepki verdim zor taktı uzman belime soktuğu şey içimi götürdü bir yandan da sancı geliyor 5 dakikada bir sancin durunca şöyle diyor deniyor sancı başlıyor bırakıyor bir daha nerdeyse 15 dj uğraştı neyse o da oldu şükür odama geçtim ilacı yaptılar 20 dk içinde sancıları hissetmedim nefes aldım Allah razı olsun dedim bunu bulandan ne varki onun da zoru varmis belden aşağısini hissetmedim nefesim daraldı ayaklarım uyuştu kötü hissettirdi ama sancidan zor değildi .. sancılarım yükseliyordi ntsye bağlıyım gözüm orda..80-90 ama hissetmiyorum neyse ebem geldi açıklığa baktı 9 cm olmuş nasıl sevindik çok iyisin dedi hadi bak az kaldi biraz daha bekledik 10 cm oldu..artık seni ikindircam dedi hadi basaricaz dedi artik .. odamdan annemi çıkardı ebem ıkınma pozisyonu aldım ıkınma eğitimi verdi resmen bayağı bı ikindim saçlarına elim değdi dedi ben de gaza geldim iyice basarcam dedim hadi kızım gel dedim 😌😢 yola yakın etti ebem ikindirdi artık doğum odasına geçelim dedi çatal olan yatağa gittik eşim annem kapıda uğurladılar ağlayarak .. doktorum da gelmişti artık sonuna gelmiştik 3 -4 ikinmaya gelicek dedi bak hadi var gücünle aşağı it ilin dedi dediklerini yaptım bagirmadim 4 5 ıkınma oldu sanırım bı anda kızımı çıkarıp göğsüme koydu doktorumuz çok şükür Yarabbi dedim bitti kavuştuk💕😌😢 sıcacık ağlıyor miniğim 3.105 Gr. Doğdu ultrasonda daha kilolu çıkıyordu ..temizleyip kucağıma verdiler çıktık odamıza eşim annem karşıladı mahvolmuslar beklerken bir de aç oruç uykusuzlar..beni de giydirip saçımı ördü melek ebemiz..buraya kadar çok iyi hamdolsun ..ama gecemiz yine zorlu oldu annem aç acı üzüntü bitap düştü eşimi eve gönderdik o da uykusuz iki gündür gece vardiyasindan gelmişti..benim uyuşukluk açıldı 5dikisim var alttan ..ağrı kesici yapılmasına rağmen ağrıdan duramadim sızladı acıdı gece boyunca..bebeğimi zor emzirdim ilk iki gün çok zordu ..bugün daha iyiyiz dikiş ağrıları geçince daha güzel olacak ..zordu acıları unutucam inşallah ..boncuk gözlüme kavuştuk sagsaglim çok şükür ..şimdi ona güzel bakmak tek derdim.. Allah bütün hamilelerin yardımcısı olsun benimki gibi zor travmatik olmasın ..dua edin Allah’tan başka kimsenin bişey yapamayacağı bir durum hep dua edin ..🤲 uygulamaya veda ediyorum artık sevgiler 💕💕💕