Merhaba anneler sizinle doğum hikayemi sizinle paylaşmak istedim 37. Hafta sonunda kontrol için doktora gittim ve çatı muayenesi yapacağını söyledi o sırada nişanım geldi ve 2 cm açıklığım vardı neyse eve geldim suquat ve merdiven in çık yaptım ağrım hiç yoktu 2 gün sonra hazırlıklarımı yaptım ve 38+1 de tekrar gittim tekrar muayene olurken suyum geldi ve hemen yatışım yapıldı ama açılma sadece 4 cm olmuştu sabah 10 da yatışım yapıldı öğlen 2 ye kadar hiç ağrım olmadı ara ara muayene edildim açılma var mı diye ama 4 te kaldı fitil verdi doktor açılma olsun diye koridorlarda sürekli yürüyüş yaptım odada suquat yapmaya devam ettim ve saat 3 gibi ağrılarım çoğaldı inanılmaz bir bel ağrısı başladı başta 10 dk da bir di zaman geçtikçe dk da bir olmaya başladı tabi ben o sıra ağrıdan ağlıyorum ağrı geldiğinde dayanamıyorum diye doktoruma söyledim epidural takalım dedi ve taktılar ağrılarım vardı ama o kadar şiddetli hissetmedim tabi ara ara muayene oluyorum açılmam 6 cm olmuştu saat 6 gibi sancılar şiddetlendi tekrar ağrı geldikçe suquat yapmamı söylediler ve bol bol su içiyordum en son muayene için doğumhaneye girdiğimde doğum başladı dediler bebeğimin kafası neredeyse gelmek üzereydi doğumu kolaylaştıran en önemli şey doğru ıkınmak kızlar eşimde doğuma girdi onun desteği ile çok daha kolay olduğunu düşünüyorum ve 5 defa ıkındım ve sonunda sevinç çığlıkları atıyordum çünkü 10 bile sürmedi kızımın gelmesi çok şükür şimdi 3 günlük olduk yürüyerek ve ağlayarak girdiğim doğumhaneden yürüyerek ve bu sefer sevinç gözyaşları ile çıktık kucağımda kızım ile rabbim herkese kolay doğumlar nasip etsin sormak istediklerinizi cevaplayabilirim güzel anneler ❤️