asmitaskiran ben hamilelikten önce de yiyodum ama abartmıyodum, hamileliğin ilk dönemlerinde tatlı abur cuburdan o kadar tiksindim ki bi daha asla hayatım boyunca yiyemiycem sandım🙂 maalesef öyle olmadı 15.haftadan sonra yine başladım yemeğe 😱😵 bazen çok abarttığım da oluyo, markete sırf onun için gidesim geliyo eşimle 🤦♀️ 29.haftadayım gebelik şekerim de var hala yemekten vazgeçemiyorum 😵 😱