37 haftalık oğlum bugün muayene olduk 2700 çıktı 2 hafta önce 2500 dü kilo alımı yavaşlamış ama benim normal doğum o yüzden sancı beklicez dedi doktorum. Nst de de hafif sancılar çıktı bakalım ne zaman olur doğum ama bebeğim biraz daha kilo aldıktan sonra doğurmak istiyorum tabi🤲🏻