Merhaba kızlar,😊 ben 19+2 haftalık hamileyim Bursa Şehir Hastanesine gidiyorum randevularıma da şimdi doktordan çıktım cinsiyeti için kız gibi görünüyo dedi kesin bişey söylemedi acaba özele mi gitsem kesin bişey söylerler mi ki burda doktorlar hiç ilgili değil somurtuyolar hep yüzüme bile bakmadı ultrason yapan doktor 🙁