Begmulusoy Allah’a şükür bebeğiniz sağlıklı ve orada.Lütfen üzülmeyin.Bol bol evrene pozitif enerji gönderin,bol bol kendinize ve gönülden anne olmak isteyenlere dua edin,mümkün olduğunca olumlu şeyler düşünün.yan gelip yatın,yattığınız yerde baktırın prensesler gibi kendinize.inşallah gelmiş geçmiş olacak ve sağsalim kucağınıza alacaksınız.