Aysegulccc İzmit veya başka illerde açık olan avm de ki ebebege giden var mı? Ya da gidiliyor mu ? Alınıyor mu müşteri içeri? Doğurdum doğuracağım eksikleri almam gerek. Netten de çok uzun sürüyor gelmesi? Acil yazin
cerenmavzer Aysegulccc içeri alıyorlarmış bende bi kaç gün önce post açmıştım gidip alışveriş yapan var bende bugün gideceğim İstanbul metrocity avm ye bana en yakın orası eldiven maske takıp dezenfektan alacağım yanıma önlem almak lazım
Miniminti Aysegulccc ebebek in sayfasina girerseniz nobetci magaza listeleri yaziyor ordan bakabilirsiniz
cerenmavzer Aysegulccc ben bugün gidicem demiştim gittim alışverişimi yaptım avm içinde sadece e bebek açıktı zaten güvenlikler yardımcı oluyor ben gittiğimde kimse yoktu sonradan biraz kalabalıklaştı
cerenmavzer Aysegulccc insanın kafası rahatlıyor bebek alışverişi bitince 😁 yıkayıp ütülemesi ve çanta hazırlaması kaldı geriye 😅
Aysegulccc cerenmavzer her şeyi hazır! 40+2 olduk. Bu gün (Salı) sabah yani, belli olacak bakalım ne zaman gelecek 😃