Bsrlmnemr Kızlar kan değerlerim 8de ve kendimi çok bitkin hissediyorum hemen yoruluyorum. Demir ilacımı kullanıyorum, beslenmeme dikkat etmeye çalışıyorum ama geçmiyor. 19+6 haftalık hamileyim doğuma kadar geçer mi acaba. Var mı yaşayan?
nimet_52 Bsrlmnemr canım benim de 7 ye düşmüştü çok bitkindim gerçekten 20 haftalıktım kan ilacı da fayda etmedi dahiliye doktoruna gittim kan serumu taktılar 2 haftada 9 a cıktı şuan bıraz daha iyi hissediyorum kendimi ilaçlara devam ediyorum Bi dahiliye doktoruna görün istersen
YagizAsyaMom Bsrlmnemr anemi var yoksa talesemi tarzında mı? Ben kendimi bildim bileli talesemi taşıyıcısıyım. Kendi çabalarımla hgb değerim maksimum 10 a çıkıyor. Beslenme ile düzelmiyor. Doğuma 1 ay kala kan değerim 7 ye düşmüştü doktorum damardan Demir takviyesi verdi 2 sefer 10 ampullük bir ilaçtı doğuma 10 ile girdim çıktığımda 6 dı Maalesef. Şu an yine 7 hgb değerim.muhtemelen bundada takviye alacağım. Size tavsiyem hematoloji ye randevu alıp bu durumu araştırmanız. Anemi beslenme ile toparlanıyor. Ama talesemi ilaç takviyesi haricinde toplanmıyor Maalesef
Minoo01 Bsrlmnemr benim doğumdan 1-2 hafta önce 11 di ve kan serumu yedim. Doğumdan sonra 8 e düştü. İlaç kullanıyorum hala. Bende hamilelik başından bu yana düzenli kullanmama rağmen yükselmedi 🤦🏽♀️
Aysetmbl Canım benimde çok düşük 35 yaklaştık herşey e dikkat ediyorum ama düşük perşembe gün serumla takviye verilecek
sdag4401 Benim de kan değerlerim çok düşüktü doktorum siyah çekirdekli üzüm yememi söyledi günde bir avuç kadar yedim ve sabahları aç karına 3 yemek kaşığı pekmez yedim kan ilacımı da aksatmadan içtim 2 ayda yükseldi çok şükür şuan 37+3′'üm kan değerim 13.5 benim de 8 ’di daha önce
Esmaaa26 sdag4401 ferrittin değeri mi oluyor kan değeri bende yeni tahlil yaptırdım da 3,46 acaba o mi ki
Bsrlmnemr nimet_52 kan ilacı için bana da serum taktılar canım 1 hafta sonra gene gel gene takalım dediler
Selimem Hemen kan ilacı fayda etmez benim de düşük 5 aydır nerdeyse kullanıyorum 100 grm benim zamanla ilaç etki ediyorum pekmez de iç sabahları bir kaşık
nimet_52 Bsrlmnemr o fayda eder büyük ihtimal bende cok etki etti bas dönmem halsizliğim geçti resmen
Bsrlmnemr YagizAsyaMom geçmiş olsun canım sana ama bende hiç öyle bir durum olmadı hatta ben bir kayıp yaşadım kürtaj oldum kürtajdan sonra bile kansızlık sorunum olmadı ama hamilelikte ilk 4 ay istifra ettim ve hastaneye gidip serum taktırmamak benim hatam oldu şu anda da toplayamıyorum..
Ysmnnzr-0 YagizAsyaMom öncelikle geçmiş olsun Akdeniz anemisi taşıyıcısında hangi değerlere bakılıyor mcv değeri önemli mi bilginiz var mı ?
Bsrlmnemr Minoo01 hayatım boyunca kansızlık sorunu çekmedim şimdi de düzeltmemiyorum. Bebişe bişi olmaz umarım kansızlıktan dolayı en büyük korkum