Fatosyyn1 Kızlar yeni doğan bebeklerinize sarılık olmasın diye birşey yaptınız mı? Eskiden annelerimiz yaparmış ama yine sizlerden duymak istedim?
Ulviyekhrmn02 Fatosyyn1 yok ya verme bence inşllah sütün şifa olsun o minik bedene şeker çok erken daha