Yasemen_1989 Nese_2770 doğum yapmadım ama Nazire hanıma gitmiştim memnun kalmadım Ncr ye gidiyorum bende ama Hatem iyi diye duymuştum siz hangi doktora gidiyorsunuz
Nese_2770 Bn de nazan hanıma gidiyorum memnunum şimdilik sıkıntım yok , siz neden memnun olmadınız nazireden gerçi ben de bi kere ona aldım muayene olmadan sinirden iptal ettirmiştim randevumu
Yasemen_1989 Nese_2770 çok aşırı bekletiyor acil durum filan umurlarında olmuyor randevu almamıza rağmen, bide aşırı telaşlı bir şekilde muayene ediliyor ilk gebeliğim ama hiç ilgili değildi herşeyi ben soruyordum
Snlgvnl Bende nazan hanıma gidiyorum önce nazireye gittim memnun kalmadım çok aceleci olduğu için doğum yapanlar varmı memnunmusunuz hatemdem