Merhaba 💐
ben 19+4 deyim henüz 😑 bende şöyle planladıö. İlk etapta sepet beşik almak istiyorum.. küçük minnoş kaç aya kadr kullanırsa 6. Yada 8. Ay sonrasında oda yapmak istiyorum. Park yatak çok önerdiler hareketlenmeye başlayınca en kullanışlıdı o oluyomuş. Kullanım olarak doğrudur ama ben hiç beğenmedim 😬