PasaninAnnesi bu tedirginlik değil ki annelik 🙂 34. Haftadayız hala ayda bir gidiyoruz o günler saatler geçmiyor iyi mıdır diye uykularım kaçıyor 🙂 bu gerginlik tedirginlik hiç bitmeyecek doğunca da büyüyünce de hep kalacak sükuneti korumak bizim elimizde 🤗