Senaa1 Merhaba kızlar ben 6 haftalık hamileyim agda yaptircam ama korkuyorum gebelikte ağda yaptırmak zararlimı bebeğe birşey olur mu
Mutlu_hamis Senaa1 hiçbişey olmaz Ağdadan ama sakın şu elektrikli makinaları kullanma çok zararlı bebeğe direk kalbi durabilir
cocukgelisimcianne_ Senaa1 ya ben hep hayatım boyunca ağda ile aldırdım ama benim doktorum kesinlikle yasakladı sadece jilet diyor
Selimem Ben yıllardır aldırıyorum canım daha bir ay önce kuaförler kapalı kendim aldım aynanın karşısına oturdum acıdı ama tertemiz oluyor bir ay kafan rahat oluyor temiz olsun bence birsey olmaz Allah’ın İzniyle hamilelik boyunca ve öncesinde agda oldum
Senaa1 Ay allah korusun normalde hep koafore aldırırım asla kendim alamıyorum şuan yine koafordeki kadına aldircam ama kullandığı tabiki elektrikli inş birşey olmaz
Mutlu_hamis Aybkglsnn ilk gebeliğimde ben kullandm evet epilasyon aleti ikiz gebelikti 10haftalık ertesi günü kanamam oldu kalbi durmuş birinin diğerininde beklediler malesef onunda kalbi durdu kürtaj oldum doktor ondan olduğunu söyledi
DamlaNur29 Mutlu_hamis ilk defa duydum bende ilk eldiven ile alıp sonra kalan tüyleri epilasyon aleti ile temizliyorum sarjlı bişey o alt tarafı kıl cekıyor ne gibi zararı olabilirki agda desen anlıycam ama
Gul6100 Bence yaptırma canim ben 13 haftalikken agda yaptirdim kanamam oldu 1 hafta yattim hastanede az daha bebegimi dusuruyordum doktor yasakladi kesinlikle almayacaksin jilet kullancaksin dedi ve 35 haftaligim jiletten baska birsey kullanmiyorum malesef.
Mucizem7 Gul6100 35 haftalik nasıl yapiyosunuz ben 29+5im valla yapamiyrm artık rahat rahat heryerini jiletle🙈bende bi sorun var ozman gormuyrm heryerini offf valla nasıl yapicam bilmiyrm.kuaforlerde kapali
Gul6100 Mucizem7 benim gobek aldi basini gitti canim 🙈😁 aynayi yere koyuyorum çömelemiyorum yapabildigim kadarini yapiyorum bazen zorlandigimda oluyor o zaman esimden yardim istiyorum 😁
Mek78 Bende ilk defa duydum 13 haftalık hamileyim 12. Haftamda yaptırdım bi sıkıntı olmadı çok şükür olmazda inşallah
Mucizem7 Gul6100 olmuyo.iste ben senin haftalara gelince asla yapamam 🙈nasıl.olcak napicam bilmiyrm.ya eşim.yapar yaparda ben korkuyrm işte ya bisey olursa diye bi kez denedik eşim.yaparim rahat ol.dedikce kastim ne bileyim yanlislikla keserse diye hep düşündüm sonrada yaptrmadim bidaha ama kuaförler acilmazsa mecbur yaptiricam artik🙈👍
Senaa1 Valla ben bugün aldırdım bir sorun olmadı allaha şükür ama her zamankinden çok fazla acıdı doktorumada sordum sıkıntı yok yaptırabilirsin dedi