hilal_yener Gelin kızlar Sohbet edelim uykularınız ne durumda bende uyku falan kalmadı uyuyamıyorum resmen uykum hep hafif dalıyo gibi oluyorum uyanıyorum sürekli gözlerim yanıyor uykusuzluktan resmen 😂
Minigimvebiz hilal_yener 33+5 im uyuyorum ama uyuduğumdan bir şey anlamıyorum hiç uyumamışım gibi aynı yorgunlukla tekrar uyanıyorum 😥😩
Naimeismail01 hilal_yener bugün ititbariye 38 haftamıza girdik kızımla çok şükür arada bir geceleri uyanıyorum ama hemen tekrar uyuyorum hiç de şimdiye kadar bir sıkıntı çektirtmedi kızım bana 😂🥰
Faray hilal_yener bu zamana kadar tek bir rahatsızlığım olmadı ama bu haftalar da ne gece uykusu nede mide yanması beni rahat bırakmadı. Az kaldı tek tesellim bu
Maymom hilal_yener valla al benden de o kadar 35+5 yim uykular gerçekten haram oldu bugun aralıksız 3 buçuk saat uyudum uyandığımda bi mutlu oldum ki ne güzelmiş kesintisiz uyumak😊 bu arada zaman yaklaştıkça korkmaya başladım kızlar 😱
brcaky En azından az kaldı doğuma ben daha temmuza kadar beklicem kuş uykusuna döndü bütün uyku düzenim😂
hilal_yener brcaky benim mayıs sonu gibi doğum ama hiç belli olmaz daha doktorumla sezeryan veyada normal diye konuşmadık 4 nisanda randevum var o zaman belli olcak artık heralde umuyorum 😂 ben ve o koca göbeğim hiçbir yere sığışamıyoruz senin karnın az daha büyüsün görcem ben seni ödem var bide benim vucudumda çektiğim işkenceyi bi bilsen yatarken 😂😂😂
brcaky hilal_yener ayyyy sağlıkla al kucağına inşallah canım doğumada bişey kalmamış, azcık daha sabret annesi sonra cennet gelcek hayatına😍🙏🏻
hilal_yener Minigimvebiz bende çok şükür yorgunluk yok ama dinç uyanıyorum sadece gözlerim yanıyor uykumu almadıgım belli 😂
hilal_yener Naimeismail01 benimde kızım olcak hareketli falan değil çok şükür ben çok rahat hamilelik geçirdim ne kustum ne bulandım ne bi yerlerim ağrıdı nede sancım oluyo sadece geceleri yatarken nefes almakta çok zorlanıyorum onun dısında nedensiz uyanıyorum 😂
brcaky hilal_yener sonsuza kadar içinde tutamayacaksın korkunun ecele faydası yok😂 ama bende fena korkuyorum yaparken korkmadım bu kadar😂
Naimeismail01 hilal_yener aynen öle ne bulantı. Ne kusma ama hep etrafımdakiler hamileliği güzel geçenler doğumda zorlanıyor diyorlar 😭😭 bakalım ne olacak 🤷♀️
Gkilinc hilal_yener benim kızımda aynı seninki gibi 34+5 im sakin çok hareketli değil umarım doğduktan sonrada öyle olur🥰
Pinar_93 hilal_yener kız maşallah de 🥰 ben 32. haftadan beri çok zorlanıyorum, uyuyamıyorum yatakta dönemiyorum, sürekli lavaboya gidiyorum , şuan 37 olduk az kaldı Allah’ın izniyle doğsun artık uyumak istiyorum 😅
Melikekrtc1 Valla bende 33 haftalığım daha ama şimdiden başladı geceleri uyanınca geri uyumam da zor oluyo 🤷♀️ Napıcaz bilmem bide sürekli acıkıyorum 😂
hilal_yener Faray ben de çok zorlanıyorum ağırlaştım çünkü ben bide fazla kilo aldım ödem falan oldu vucut malesef bi an önce doğsa diye dua eder haldeyim annelik cok zormuş cok asıl dogurunca baslıcak gerçi herşey
Melikekrtc1 hilal_yener iyi ki yok canım gece kalkıp bişiler hazırlayıp yemek zor valla 😂 bide atıştırmalıkda değil beyefendi adam akıllı yemek istiyor 😂 Ah bu bebişlerrrrrr 🥰
Faray hilal_yener gerçekten de zormuş, doğurunca uykusuzluk problem olacak ama en azından vücudumuz yükünü hafifletecek midemiz rahatlayacak, rahat hareket edebileceğiz
mhtp2802 Maymom günlerimiz ayni seninle ☺️Bugün randevu var bakalım ne dicek dr 🙀çok korkuyorum bende…normal yada sezeryan bugün dananın kuyruğu kopacak 🙀🙀🙀
Maymom hilal_yener valla canım doktor 38 de çatı muayenesi yapcam ona göre bakarız dedi ama benim oğluşun boynunda kordon var en çokta ondan korkuyorum normal yaptırırım sıkıntı değil diyo ama bişi olacak diye de korkuyorum bebeğe senin ne kadar kaldı karar verildi mi sezeryan mı normal mi
brcaky hilal_yener işte bilemedim ben onu bileydim önceden korkardım😂 doğum şekli belli mi peki 4nde mi karar vereceksiniz