Ben 34 üm hala inmedi ya. Bence seninde Bi skntı olacagı nı düşünmüyorum. Herhangi Bi nişan vs gelmediği sürece problem yok bence çünkü bebekler aşağı doğru inerlermiş tekrar dönerler iş falan 37 ye kadar devam edermiş bu. Etmese bile belki yerleşmiştir kanala sevmiştir orayı. Bebekler daha çok severmiş aşağıyı kafa yapısı tam otururmuş öyle okumuştum Bi kitapta