Sevgili anneler ben 36. Haftamdayım ve 2 haftaya yakın vücudumda dayanılmaz kaşıntılar oluyor doktoruma gittim tahlil verdim herhangi bir ters durum yok karaciğer enzimlerine bakıldı kolastorola bakıldı herşey normal sizde de bu durum varmı son günlerim diye ondan oluyor denildi acaba sizde varsa da nasıl geçiriyorsunuz ben artık baş edemiyorum. Hele özellikle de gece yatağa yatınca çok kötü oluyor. Eşime sahur hazırlıyorum daha sonrası sabahın 7 kerime kadar uyuyamıyorum ve davul olan ayaklarım