Rehile ya ne güzel diğeri fazla olunca bu da az biraz korkmuştum ama demek ki olabiliyormuş ben doktora daha gitmedim Perşembe günü kan vereceğim hafta içi de gitmek istiyorum sürekli git gel git gel yapmak istemiyorum 🥰 evet bayağı yakınmış canım beraber takip edebiliriz