Senm1907 DiplomaliEvHanimi merhaba canım bende son adetim 26 mart 9. Gün kan verdim 11 çıktı anlam veremedim ertesi gün verdim 32 çıktı 3 gün sonra kan verdim 350 çıktı ❤️ Tekrar şimdi yaptırmadım bu hafta keseyi görmek için beklyorum anlıcağın gayet iyi yükselir seninde demek döllenmesi geç olmş
Annesed Senm1907 merhaba simdi sağlıklı bi geceliktir insAllah 🙏 benimde adet olmam gereken gun evdeki test negatifti 6. Gun silik çizgi ama pozitif belliydi dün gecikmenin 8. Günü kan verdim beta hcg 32 cıktı
Elifcek DiplomaliEvHanimi canım ben gebeliğimi öğrendiğimde 21 di 😅 şimdi 31+4 olduk ikizlerimi bekliyorum 🤗 değerin ne kadar yüksek olduğu değil düzenli bir şekilde artış göstermesi önemli 🥰 hayırlı olsun bu arada 🙏
cnntylmz DiplomaliEvHanimi hayirli olsun canim degerin normal benim adetim 2 gün gecmisti 40 cikti. Sonra yükseldi simdi 11 haftaligiz ❤ saglicakla alalim kucaklarimiza😍🤲
SnFk DiplomaliEvHanimi canım benim hayırlı olsun. 1 hafta sonra bi daha kan ver. Beta 2 günde bi katlanarak artıyor.
poyrazsmom_ DiplomaliEvHanimi Allah’ın izniyle yükselir canım moralini yüksek tut başta düşükle öğrenip sonradan yükselen o kadar çok ki gayet normal bence😍
Leylaakcay @Senm1907 hayır geçen gün yaptırdım normal hastane de kan verdikten sonra gelin dediler sağlık ocaginda