Mommmmmmm Kızlar merhaba, şeker yüklemesinde açlık kan şekeriniz kaç çıktı?bir de Açlık iyi çıkıp 2.-3.kötü çıkan var mı
Mommmmmmm ilkbahar Peki sonucunuz nedir doktor ne dedi. Sanırım açlık biraz yüksek çıkmış sizin 90 altı olması gerekiyormuş galba ama tam emin değilim
ilkbahar Mommmmmmm aynen açlıkta yüksek çıktığı için direk gestasyonel diyabet tanısı kondu… İnsülin kullanıyorum 🙂🙆♀️
Mommmmmmm ilkbahar Olsun bir sürü kişi var böyle olan sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah yavrunuzu.