Gulay-88 Bebişlerınız kac haftalıkken karnınızda kıpırdamya basladı? Biz 17+5 öyle aman aman hıssetmıyorum atkadslar😊
Unsalinn_Annesii Gulay-88 18. Haftamda hissettim ama öyle çok değil garip bir hissetmeydi şimdi 23+1 olduk net hissediyorum hareketlerini 😍
Damlaibo Ben ilk 17. Haftamızda hissettim minik pıt pıt ları 😊 şimdi 21+4 olduk daha bi hareketli uyanıpta o minik ayaklarıyla tekme atsın diye dört gözle bekliyorum bazen 😁