Ya doğumuna çok varsa uygun da olsa görmeden alma bence.. Görerek Deneyerek almak daha iyi olur.. 🙂 Bana da öneride bulunmuşlardı kullananlar ama ben gidemesem bile eşimin görüp alması taraftarıyım 😵😃 bi çok şeyi internetten aldım ama bebek arabasını alamam sanırım 🤦♀️🙆♀️