Kızlar geçen hafta bebeği görüp kalp atışını duymamamıştık. Bugün hastanedeyse geldik doktorum yokmuş başka doktora göründüm.keseyi de bebeği de göremiyorum dedi alttan da baktı göremediğini söyledi.tekrar kan istedi.önceki doktorum da ultrason görüntüleri verdi.bebekte kese de görünüyor.kanamam da olmadı hiç